Er zijn bronnen overal op internet die je vertellen hoe je mensen persoonlijk kunt imponeren, maar we zijn hier om te praten over hoe je VoIP telefonie functies kunt gebruiken om indruk te maken op je bellers. Hoe? Laten we ons enkele scenario’s voorstellen. Henk onderzoekt verschillende bedrijven die een product aanbieden dat hij nodig heeft. Henk belt bedrijf A en krijgt een bezettoon, dus belt hij bedrijf B en krijgt een persoon aan de telefoon die alleen een bericht kan afnemen voor iemand om later terug te komen. Vervolgens belt hij bedrijf C en wordt hij begroet door een opname waarmee hij de afdeling kan selecteren waarmee hij moet spreken en zelfs moet specificeren naar welk product hij informeert. Hij krijgt een agent te pakken en krijgt alle informatie die hij nodig heeft om te beslissen of hij de aankoop kan doen. Van wie denk je dat Henk de beste ervaring heeft gehad? Natuurlijk kan een bezetsignaal een ongewoon voorval zijn en misschien is het opnemen van een bericht iets dat moet gebeuren als bepaalde agents niet beschikbaar zijn; maar wat als u dit ongemak nog verder kon beperken met slechts een paar VoIP-telefoonfuncties? Dat is indrukwekkend! Een punt om in gedachten te houden is om de interacties minder over u te maken en meer over de behoeften van de beller. Om dit te doen, concentreert u zich eerst op wat de gemiddelde beller nodig heeft wanneer deze contact met u opneemt (factureringsassistentie, aantal uren, enz.) Om u te helpen uw belmanagementsysteem te optimaliseren en de beste ervaring voor uw bellers te creëren.
Indrukwekkende VoIP-telefoonfunctiesHet opzetten van een betrouwbaar zakelijk telefoonsysteem is de eerste stap naar het maken van een goede indruk. Zodra u dat hebt gedaan, is het tijd om de volgende functies te gebruiken om een systeem te maken dat werkt voor uw bedrijf, klanten en prospects.
Houd muziek vastMuziek vasthouden is een onderschatte functie die waarde kan toevoegen aan uw communicatiestrategie – als u weet hoe u deze goed moet gebruiken. Muziek afspelen terwijl de beller aan het wachten is, kan een leuke touch zijn, maar het voegt er niet veel waarde aan toe. Gebruik in plaats daarvan uw hold-muziekfunctie als een commerciële in de wacht om bellers te informeren en op te leiden over aankomende promoties, kantooruren of productupdates. Pas deze commercials aan op seizoensgebonden campagnes of actuele klantentrends om uw bellers te laten zien dat u op de hoogte bent van hun behoeften.
VoIP-telefoonnummerElke ondernemer kan afspreken dat een goed aantal een gedenkwaardig nummer is. Als je er toevallig een nodig hebt, of als je je opties wilt verkennen, bekijk dan ons nummer om op zoek te gaan naar ijdelheid, lokaal en gratis op staat, netnummer en stad. VoIP-telefoonnummers werken anders dan traditionele telefoonnummers omdat ze niet aan een vaste lijn zijn gekoppeld, waardoor ze flexibel en gemakkelijker te beheren zijn met meerdere extensies. U kunt bijvoorbeeld uw hoofdbedrijfsnummer met tientallen eindpunten (extensies) hebben gekoppeld, dus wanneer iemand belt om klantenondersteuning te bereiken, zullen alleen medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantenondersteuning op de hoogte worden gebracht waar ze zich ook bevinden, of het nu op kantoor is telefoon, op hun mobiele telefoon of via een softphone-app. Hoewel een bedrijfsnummer technisch gezien niet een van de VoIP-telefoonfuncties is, zien we het als een onderdeel dat gemakkelijk kan worden gebruikt om de beste indruk van uw bedrijf te maken. Laten we de voordelen van elk onderzoeken.
Voordelen van een gratis nummer
Voordelen van een ijdelheidsnummer
Voordelen van een lokaal nummer
Er is geen verkeerde manier om uw zakelijke telefoonnummer te benaderen. Zolang u de behoeften van de bellers in het oog houdt, laat u altijd een indruk achter wanneer u een flexibel VoIP-nummer gebruikt. |
