FunctieCALL AGENT (20, 25 en 37,5 u) Voor een telecomgigant zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers om thuis te werken. We zoeken enthousiaste collega’s in een al groot en groeiend contactcenter. Ben je enthousiast? Heb je genoeg doorzettingsvermogen? Dan kun je bij ons aan de slag! Jouw functieAls eerstelijnsmedewerker help je klanten bij het oplossen van problemen via telefoon, e-mail en social media. Je kijkt naar hun situatie, luistert naar hun behoeften, reageert, legt de diensten uit die je levert en overtuigt klanten. Je werkt aan verschillende interessante projecten. Bij elk nieuw project leren onze coaches je waardevolle vaardigheden. Ze werken met u samen om ervoor te zorgen dat de vereiste doelen worden bereikt. Ons aanbod :
Jouw profiel :Nog geen ervaring? geen probleem! Enthousiasme en gezonde passie zijn belangrijker voor ons.
Geen specifieke leervereisten
|
https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html |
