Je bedrijf staat en nu wil je dat iedereen van jou bedrijf weet. Dan zijn er verschillende manieren om jouw bedrijf kenbaar te maken. Al snel kom je uit om Google Ads in te zetten. Je hebt net een Google Ads account aangemaakt en vervolgens wil je een campagne opzetten. Al snel kom je erachter dat dit toch niet zo eenvoudig is en je wilt dit uitbesteden. Maar schakel je dan een Google Ads bureau in of kies je juist voor een specialist of freelancer? Je kiest er dus voor om al jouw campagnes uit te besteden, Nu komt het volgende probleem, kies je voor een bureau of een freelancer? Voor beide opties is er heel veel keus. En beide opties zijn ook een goede keus. Maar wat zijn nu de grote verschillen tussen een bureau en een specialist? Google Ads uitbesteden aan een bureauVeel bedrijven kiezen ervoor om Google Ads uit te besteden aan een online marketing bureau. Meestal kiest men voor een bureau, omdat je dan vaak alle online marketing bij één bedrijf weg legt en dat er meerdere mensen jouw account beheren. Maar je kan ook kiezen voor een Google Ads bureau. Hieronder een opsomming van de voor- en nadelen van een bureau Voordelen
Nadelen
Google Ads uitbesteden aan een specialist Naast een online marketing bureau kan je ook een Google Ads specialist inschakelen voor Google Ads. De belangrijkste om een freelancer in te schakelen is meestal omdat met een echte specialist wilt hebben die hier mee aan de slag kan gaan. Voordelen
Nadelen
ConclusieHet blijft een gevoels- en vertrouwenskwestie. Zowel en bureau als een freelancer heeft zo zijn voor- en nadelen. Ga daarom altijd in gesprek met meerdere bureaus en freelancers en kijk ook naar de trackrecord. |
https://adoptimizr.nl/ |
