Als je op zoek bent naar de meeste complete CRM oplossing dan ben je bij Microsoft Dynamics 365 aan het juiste adres. Het heeft namelijk alles wat je nodig hebt op het gebied van verkoopactiviteiten, klantrelaties en meer. Dit alles wordt beheerd in een makkelijk te gebruiken interface en kunnen efficiënt meegaan met alle technologische veranderingen van tegenwoordig. Microsoft heeft de expertise in het ondersteunen, implementeren en bouwen van complexe CRM oplossingen waarbij je meer controle krijgt over het verkoopproces. Dit resulteert in een hogere productiviteit en meer klanttevredenheid.
Zoek jij een betrouwbaar CRM systeem? Informeer dan eens naar het CRM systeem van Microsoft Dynamics 365. Dit systeem werkt zeer efficiënt en biedt veel mogelijkheden. Dynamics 365 levert maatwerkMicrosoft Dynamics 365 helpt als CRM oplossing je op dezelfde manier werken binnen je bedrijf zoals je dat al doet. De CRM kan worden aangepast op hoe je in het bedrijf aan het werk wilt gaan. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om de wijze hoe klanten gegevens gebruiken, creëren en bekijken aan te passen met Microsoft Dynamics 365. Dit alles zonder dat er extra ontwikkeling voor nodig is. Verstuur de juiste informatie naar de juiste mensenAnder voordeel van Microsoft Dynamics 365 is dat je de juiste informatie kan versturen naar de juiste mensen. Dit is te bewerkstelligen door ze de juiste tools te geven waarmee ze toegang kunnen krijgen tot deze informatie. Dit kan gedaan worden door het gebruik maken van MS Outlook, mobiele toestellen of websites. Daarnaast kan Microsoft Dynamics 365 er ook voor zorgen dat met een aantal andere functies mensen binnen en buiten het bedrijf helpen met het delen van gegevens. Microsoft Dynamics 365 en MS OutlookMet deze CRM oplossing van Microsoft kun je MS Outlook gebruiken om zowel klantgegevens als communicatie op één bepaalde plek te beheren. MS Outlook is toonaangevend in de wereld als het gaat om applicaties voor klantcommunicatie. De Dynamics 365 CRM zorgt ervoor dat het het bereik vergroot van MS Outlook door het om te zetten in een tool waar de klantgegevens te beheren zijn. Verkoop- en marketing medewerkers kunnen zodoende al hun informatie op een plek vastleggen. |