Bedrijventrefpunt
Dienstverlening

Snel bellen met Instabox doe je zo

Instabox is een nieuwe methode waar veel bedrijven gebruik van maken om pakketjes te bezorgen en te retourneren. Net als ieder ander bedrijf met deze werkzaamheden kunnen er wel eens dingen mis gaan. Ook omdat het vrij nieuw is kan het onbekend zijn en willen mensen hier meer over weten, logisch toch?

Hoe neem ik contact op?

Contact opnemen met Instabox is niet de makkelijkste taak die je kunt hebben. Zij zijn namelijk net als veel andere bedrijven moeilijk vindbaar als het gaat om een telefoonnummer. Je kunt altijd een andere manier proberen zoals een email sturen alleen dan weet je nooit wanneer en of je wel antwoord krijgt. Als je snel een antwoord ergens op wilt hebben dan is het niet fijn dat je niemand kunt bereiken.

Het geheim is dat er zeker wel een telefoonnummer is van ze waar ze ook op te bereiken zijn. Ze maken deze alleen niet makkelijk vindbaar waardoor jij dus gebruik maakt van alternatieven die hun niet zoveel tijd kost en minder geld, denk aan personeel. Als je bijvoorbeeld een klacht wilt indienen dan doe je dat niet graag per mail. Misschien wil je een oplossing, maar het kan ook zijn dat ze deze klacht niet gaan behandelen. Je weet namelijk ook niet of ze het gelezen hebben.

Al deze dingen kunnen frustrerend voor jou zijn wat ook zeker begrijpelijk is. Voor snel contact met Instabox bel je via 1835. Hier zie je voor welke redenen jij bijvoorbeeld contact zou kunnen opnemen. Misschien twijfel je of de vraag relevant genoeg is, dan kun je op de website kijken wat wij hiervan vinden en of dit een reden is. In principe zou je altijd moeten kunnen bellen en nooit een twijfel moeten hebben of een vraag relevant genoeg is. 

Wat is onze missie hierin?

Onze missie is om mensen te helpen om in contact te komen met bedrijven. Dit dan wel door middel van een telefonisch gesprek. Doordat er tegenwoordig veel meer online wordt gedaan zien bedrijven ook niet altijd de noodzaak in om telefonisch bereikbaar te zijn voor klanten. Terwijl dit juist een heel belangrijke factor is bij een bedrijf. De bereikbaarheid en de ondersteuning bij een probleem is hetgeen wat een bedrijf succesvol kan maken.

Wij zien dat bedrijven steeds meer de problemen proberen af te schuiven op de klanten zelf. Hiermee hopen zij dat je zelf een oplossing bedenkt en dus niet bij hen aankomt met je probleem. Er zijn altijd mensen die de klantenservice bellen voor iets wat niet nodig was, maar ook hier zouden zij hen normaal te woord moeten staan. Dit is simpelweg hoe dit werkt. De missie van KlantenserviceDirect.nl bekijk je hier.

 

https://klantenservicedirect.nl/

Gerelateerde artikelen

Leiderschapsstijl

Wat regelt een hypotheekadviseur in Bergen op Zoom? En wat niet?

Eindeloos veel mogelijkheden met een draai-kiepraam